8 Ağustos 2010 Pazar

The Great Transformation


http://fizy.com/s/1334v8

Yukarıda linkini paylaştığım şarkı Matrix filminin soundtrack'inde bulunan güzel bir parça, Rob Dougan imzalı "Clubbed to Death".

Ortaokula giderken filmin soundtrack'ini almıştım (kaset), ama her dinlediğimde bu şarkıyı geçer, albümdeki daha sert parçalara doğru yelken açardım şarkının elektronik, enstrümantal ve metronomunun düşük olmasından dolayı.

Şimdi ise tam tersi söz konusu oldu. Haftasonu yine albümü dinliyordum (I-Pod) bu sefer diğer parçaları geçiştirip sürekli bu şarkıyı ardı ardına dinlerken buldum kendimi.

Tek bir şarkı aracılığıyla kendi metamorfozuma, zamanla edindiğim bu ruhsal değişime tanık olabildim.

Müzik insanın içindeki değişimi birebir yansıtabilen bir araç, dolayısıyla size de tavsiyem eskiden dinlediğiniz, sevdiğiniz müzikleri o kaldırdığınız tozlu raflardan tekrar bulun ve dinleyin.

Acaba siz hala o eski siz misiniz?


Not: Üstteki görsel yine şahsıma aittir, bu arada hala aynı şarkıyı dinliyorum yaklaşık 68. kez replay ederek...

2 yorum: