11 Şubat 2010 Perşembe

Bunalım Emo Tripleri (Hrkes maskhelr taqıyr, ayrı eve çhıkcm)

-Printemps-

-Été-

-Automne-

-Hiver-

2005 yılının tüm yaz tatili sıkıntısını bu kedileri yaparak gidermiştim. O yılı çok iyi hatırlıyorum.

Koç Üniversitesindeki ilk yılım bitmiş, bir yandan lisedeki arkadaşlarımdan kopmamışım, bir yandan da yeni üniversite dostlukları ediniyorum. Önümde uzun bir hayat var ve kafamda en ufak bir dert yok.

Şimdi bakıyorum ve farkediyorum ki her iki çevremi de kaybetmişim. Zaman insanları zihinlerden ne kadar da çabuk siliyor.

Off bunalım bastı, hanım rakımı getir, giderayak üslubu bozdum tüm edebi duygusallık bitti anasını satayım...

2 yorum:

  1. serhatım onların hepsinin sahibi var, bende bile tek fotoğrafları kaldı :)

    senin canın sağolsun sana yaparım bir tane hediye... :)

    YanıtlaSil